zondag 27 december 2015

Craftorij Countdown dag 9

Voor de Countdown dag 9 moet je een heel fout kerstornament oppimpen tot iets leuks.
Omdat ik die leuke kerstballen workshop van Marleen bij de Craftorij had gedaan, besloot ik hele foute XMAS letters die vol zitten met ellendige glitter en die ik bij de afgelopen KreaDoe uit een grabbelbak mocht halen, op te pimpen tot iets anders.

Met verf, medium, ijzerdraad en glass beads werd de X alvast iets anders.
Gelukkig zit aan alle letters een ophangtouwtje, maar door de glitters had ik dat niet eens gezien.


En dit was de glitterverschrikking ......

     

2 opmerkingen:

  1. oh jee! wat een glitter verschrikking ;) wat een mooie X heb je ervan gemaakt! :) super gave creaties zie ik langs komen, wat heb je ontzettend veel moois gefabriceerd, gaaf Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, van heel fout tot heel goed!
    Mooi gemaakt, Yvon ;-)
    Liefs Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails