vrijdag 14 augustus 2015

Zomerchallenge, dag 59: Party

Op dag 59 van de Zomerchallenge bij de Craftorij was het thema: Party.
En ik ben natuurlijk zó'n feestbeest ...... Dus voor mij geen toeters of bellen, harde muziek, borrels, veel te laat naar bed, enz.
Wat is dan voor mij een feestje, een zomerfeestje? Op een niet druk strand heerlijk pootje baden aan de waterkant (met waterschoenen aan, op blote voeten kunnen ze niet meer hebben met mijn MS) en schelpen en andere bijzonderheden zoeken.
Maar ook na een storm is dat zooooo leuk om te doen!


De achtergrond gekleurd door Distress inkt op een craftsheet aan te brengen, nat te sprayen en daar de kaart doorheen te halen. Goed drogen tussen de lagen door.
Met zwart de meisjes gestempeld, afgeplakt en daarna met blauw de zee gestempeld. Nog wat bijgekleurd met Distress Markers, daar ook de hesjes van de meisjes en de vlaggetjes mee ingekleurd.
De zee en de broeken van de meisjes witte accenten gegeven.
Met zwart de tekst en schelpen gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt.
En dan is mijn feestje compleet!
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Crafty Individuals, CI-283 en CI-284
Cherry Pie, Rough Ocean, S566, Plate 52
Stempelwinkel, Schelp 1, D05141
Stempelwinkel, Conus, D05142
Enchanted Ink, Star of Hearts, E1673
Stampscapes, Gulls, 302A
The Paper Studio, Everyday Expressions, CS-089
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Tumbled Glass, Faded Jeans, Old Paper, Tea Dye
Distress Markers, verschillende kleuren
Signo wit
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails