zaterdag 13 juni 2015

Zomerchallenge, dag 13: Gedichtje

Op dag 13 van de Zomerchallenge bij de Craftorij is het thema: een Gedichtje.
Ik koos voor een Haiku. Een drieregelig vers waarbij de eerste regel 5 lettergrepen telt, de tweede regel 7 lettergrepen, en de derde regel weer 5.

Rode bloemblaadjes
de klaproos bloeit uitbundig
en waait in de wind


Eerst heb ik de klaproos met zwart gestempeld op de kaart en op maskeerpapier, wat ik heb uitgeknipt.
De achtergrond heb ik gekleurd met Brusho's, en later met het stencil, plastic doppen voor de rondjes en een creditcard voor de strepen.
Met een clear stamp met tekst her en der flarden tekst gestempeld (2e afdruk).
De klaproos heb ik ook gekleurd met Brusho's en het waterpenseel en accenten aangebracht met een witte pen.
Tot slot de randen van de kaart met zwart gesponst.


Stempels:
Unity Stamps, Whispy Blue Bells, DD-923A
Clear stamp met tekst

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Brusho's, Yellow, Orange, Vermillion, Purple, Leaf Green
Distress inkt, Mustard Seed, Dried Marigold, Festive Berries
Acrylverf zwart en wit
The Crafters Workshop, Mini Circle Explosion, TCW278s
Waterpenseel
Witte pen (Signo of Sharpie)
Plastic doppen
Oude creditcard
    

2 opmerkingen:

  1. Mooi samengesteld Yvon...en een keurige haiku!
    Fijne zondag, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Haiku, en mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails