zondag 24 mei 2015

Boekje van craft karton

Een nieuw Stamping Angelsproject gemaakt van craft karton, gecombineerd met vellum.




 
 

Het boekje heb ik gemaakt van craft karton.
De Flourishes op de kaft aan zowel de buitenkant als de naar binnen gevouwen kaft heb ik met zwart gestempeld en accenten met wit gegeven.
De randen van het boekje heb ik met zwart gesponst.

De tulp en tekst op de kaft heb ik met zwart gestempeld op een achtergrond gemaakt met de gelli plate, en ook gestempeld op het vellum.
De tulpen uitgeknipt, het vellum op de achtergrond geplakt en de tulpen en tekst op de kaft geplakt.

De achtergrond van de kaart heb ik gemaakt met de gelli plate en op maat gesneden en gescheurd.
De tekst heb ik met zwart gestempeld.
De tissuetape heb ik gekleurd met stains, goed gedroogd en opgeplakt.
Daarna met zwart de bubbels gestempeld, met Tea Dye de swirls en de stippen met Gathered Twigs.
Accenten aangebracht met een Marker.
De randen van de kaart gesponst met Gathered Twigs, gemat op zwart en in het boekje geplakt.
De vlinder en het vlinderlijfje heb ik met zwart gestempeld op een restje gelli plate achtergrond van een andere kleur dan de kaart, en de vlinder ook met zwart op vellum gestempeld. Goed drogen.
Met de Marker accenten op de vlinder van vellum aangebracht.
De vlinder van vellum heb ik alleen met het lijfje op de vlinder van gelli plate achtergrond geplakt, het extra lijfje heb ik op de vlinder van vellum geplakt, en het geheel op de kaart in het boekje.

De bladzijden van het boekje met boekbindersgaren in elkaar genaaid.

Stempels:
Paper Artsy, Eclectica 3, EEV10
Viva las Vegas, Butterfly Gossimer large, Plate 269, Item 7760
Impression Obsession, Flourishes, CC027
Impression Obsession, Life is a Journey, C3775
Designs by Ryn, Rising Bubbles, CM-T8
Hero Arts,Quatros, Swirl Patterns, LL746
Magenta, 23577-C
StampinBack, B601

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt en Marker, Gathered Twigs, Tea Dye
Distress Marker, Rusty Hinge
Distress Stains, Tea Dye, Rusty Hinge, Gathered Twigs
Gelli Plate
Paper Artsy Freso Finish, Caramel, Irish Cream, Brown Shed en Chocolate Pudding  (heel weinig)
Craft karton
Witte pen (Signo of Sharpie)
Tissuetape
Vellum
Boekbindersgaren
     

5 opmerkingen:

  1. Wat gaaf en mooi is dit boekje.
    Een lust voor het oog. Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig boekje Yvon, leuk om alle stempels zo verwerkt te zien! warme groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschön gestaltet in diesen sanften Naturfarben. Gefällt mir sehr.
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails