woensdag 4 maart 2015

Nieuwe KiCoStamps 2

Met één van de nieuwe sheets van KiCoStamps maakte ik deze kaart met een warrige haarbos van het meisje.


Op een craft sheet heb ik de Distress inkt gemengd met water en daar de kaart een aantal keren doorheen gehaald. Goed drogen tussen alle lagen door.
Op 160 grams papier heb ik een stuk bedrukt tissuepapier geplakt ter grootte van twee maal het hoofd van het meisje.
Het meisje heb ik met zwart op de kaart en op het tissuepapier gestempeld. Goed drogen.
Op de kaart heb ik de lippen van het meisje gekleurd met Festive Berries (inkt) en het waterpenseel.
Met Distress Paint heb ik de lijnen en rondjes afgedrukt met een creditcard en plastic doppen. Goed drogen, waarna ik accenten met een blauwe pen heb aangebracht.
Het haar op het tissuepapier heb ik uitgeknipt, ook tussen de haren in, wat ik heb gekleurd met de Stains.
De haren op de kaart heb ik met het waterpenseel en Spiced Marmelade gekleurd.
De uitgeknipte haren heb ik net iets scheef op het hoofd geplakt, waardoor de warrige bos haar ontstaat.
De bloemen heb ik met zwart gestempeld in licht ingekleurd.
De tekst is ook met zwart gestempeld op een restje papier wat op dezelfde manier is gekleurd als de kaart.
Kaart en tekst zijn gesponst met Broken China en gemat op zwart en bijpassend cardstock.


Stempels:
KiCoStamps, Plate 72, Divers (7)
KiCoStamps, Plate 74, Tekstsheet (18)

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Distress inkt, Shabby Shutters, Tumbled Glass, Broken Chi na
Distress Stains, Spiced Marmelade, Seedless Preserves, Festive Berries
Distress Paint, Shabby Shutters, Broken China
Craft sheet
Heattool
Tissuepapier
Creditcard
Plastic doppen
Waterpenseel
Witte pen (Signo of Sharpie)
Blauwe pen
DCP papier 160 en 250 gram
   

3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails