dinsdag 27 januari 2015

Opgeruimd staat netjes!

Opgeruimd staat netjes!
Ik werd de tafel zó zat met altijd maar ....... rotzooi erop, daar moest eens verandering in komen. Want ook al ruimde ik steeds op, mijn werkblad bleef maar klein, werd kleiner als ik er ook maar iets neerlegde.
Tijd voor iets anders!
Eindresultaat!

Zat in iets meer dan een half uurtje in elkaar.
Prima gebruiksaanwijzing want zelfs ik kon het ......
 


 Zo was de tafel .....
  
..... en zo is het nu, heerlijk leeg!

 Met dank aan deze geweldige trolly met een zee aan ruimte!

    

9 opmerkingen:

  1. Ziet er perfect uit Yvonne ! En jij hebt nu lekker veel ruimte om te knutselen ! Geniet ervan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig, ik heb de grijze versie :)
    Ik ben benieuwd of je tafel lang leeg blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch, staat bovenaan mijn verlang lijstje, nu mijn man nog mee krijgen naar de Ikea!!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow als dat allemaal op je tafel lag dan heb je nu de ruimte, haha
    Heel erg handig zo'n kar, ik heb zelf ook zo'n blauwe, maar zag nadat ik thuis pas overal van die handige bakjes, dus die ga ik binnenkort ook nog even kopen!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Yvon!! Mooi gevuld en opgeruimd staat netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lang leve de Ikea trolley :-))
    Wat zul je nu lekker vrijuit kunnen spelen op je tafel!
    En het ding is super handig, zeker met ook nog eens die bakjes die je erbij hebt aangeschaft!
    (de grijze uitvoering staat hier al een tijd nuttig te zijn)
    Alle goeds daar, toedelssss,
    Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je karretje ziet eruit als een waar kunstwerk Yvon, ik zie dat er
    zelfs nog bakjes leeg zijn dus je kunt nog even vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh dat ziet er gaaf uit!!!! Super netjes!! Nu heb je nog meer ruimte op je bureau om rommel te maken :) :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails