woensdag 31 december 2014

Countdown deel 3

Eén van de opdrachten bij de Countdown was om 2014 in één woord te omschrijven.
Dat had ik mezelf makkelijker kunnen maken door een ander woord te kiezen. Maar ik ben nu eenmaal niet van de weg van de minste weerstand, en besloot dus een woord te nemen wat ik ook wil meenemen naar 2015, POWER.


Hoewel ik het in één keer opschreef, kostte het toch wat moeite der confrontatie (oh, dat had ook het woord kunnen zijn, ha ha!).
En voor wie mijn gekrabbel en geneuzel niet kan lezen ...

De power van 2014 mee naar 2015.
Dat is wel mijn doel, gaat het ook haalbaar zijn? Voor het eerst vraag ik het me af .....
Gaat mijn lijf en gezondheid het nog redden? Zoals dat afgelopen jaar eigenlijk al niet zo ging.
Kan ik blijven werken? Zoals ik wil en nu (nog) doe, al is dat heel beperkt.
Ga ik het thuis nog allemaal redden? Zoals dat nu al niet meer zo is.
Kan ik blijven hobby'en? Zoals ik nog doe, maar ook al niet meer zoals ik zou willen.
Ga ik de beien, boontjes, sla ..... nog van de tuin krijgen?
Heb ik volgend jaar de kracht te doen wat ik afgelopen jaar deed? Fysiek, maar is mijn mentaal ook nog flexibel genoeg?
De power van 2014 mee naar 2015 .....
Voor het eerst vraag ik het me af, maar ik ga het natuurlijk "gewoon" doen!
Morgen nieuwe dag nieuwe kansen nieuwe POWER!!!


Stempels:
Unity Stamps, Off in the Distance-Sm, DD-1126A
JustRite, Times New Roman Font, Uppercase

Inkt etc.:
Mini Gelli Plate
Diverse stencils en embossingfolders om te stempelen op de gelliplate
Acrylverf diverse soorten door elkaar heen
Brayer
Plastic doppen (rondjes)
Plaid Enterprices, Uppercase Alphabet, 28585 (Stencil gebruikt voor POWER)
Micron 08
Potlood rood (lippen gezicht)
Archival, Jet Black
    

1 opmerking:

  1. Een blogpost...met zoveel Yvon die zich blootgeeft...
    En geen reacties!
    Dat maakt me verdrietig, omdat je hier een behoorlijke strijd laat zien en deelt...en het raakt niemand?
    Wil jou dan ook dubbel zoveel goeds toewensen voor 2015 Yvon!!!
    Ga ervoor zolang je het vol kunt houden meis!
    Knufffff, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails