zaterdag 19 juli 2014

Zomerchallenge: Dag 48, Eén nietje

Bij de zomerchallenge van de Craftorij was het thema gisteren Eén nietje.
Met slechts één nietje mag je je creactie vastzetten op het kaartje. Wel een uitdaging, want bij mij moet alles altijd heel goed vastzitten! En je moet iets maken waarbij je je ook kunt beperken tot dat ene nietje.


De achtergrond heb ik gemaakt met de navulling Distress inkt en water op een craft sheet.
Met het stencil en Vintage Photo de letters aangebracht.
Op een apart kaartje waar ik al met blauwe Bistre op had gewerkt de klok met zwart en het rondje met stippen met bruin gestempeld.
Het label gestempeld, gescheurd, gesponst en een touwtje aan bevestigd.
"Veel liefs" met zwart op eenzelfde ondergrond als de kaart gestempeld.
Klok, label, stippenrondje en tekst met één nietje op de kaart bevestigd. Waarmee het voor mijn gevoel niet vast zit, maar vooruit, dat is de opdracht.
Tot slot de kaart met zwart gesponst, het tabje bevestigd en er een tweede correspondentiekaart achter geplakt ter versteviging, afwerking en om op te schrijven welke materialen ik heb gebruikt.


Stempels:
Viva Las Vegas, Clockface, item 19468, plate 1444
Different Colors, Vintage Label, S-00276
Different Colors, Circle Graphic, S-00027
Different Colors, Veel liefs, S-00159
Provo Craft Roller Stamp Circa 12pts, 24-8064

Inkt etc.:
Distress refill, Mustard Seed, Rusty Hinge, Vintage Photo
Distress inkt, Vintage Photo
Archival, Jet Black
Dylusions, Letter Jumble 9x12, DYS34025 (stencil)
Bistre blauw
Touwtje
Eén nietje
    

2 opmerkingen:

  1. Great colours, I love this Yvon!
    Have an arty weekend!
    Alison xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk Yvonne!
    Maar dat ene nietje kan ik maar niet vinden, haha.
    Groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails